Soffmys och disneyfilmen Trassel!


Jag var bara tvungen att ta kort på lilla mystjejen! Jag satte mig på huk bredvid TV'n och lyckades i alla fall ta ett kort när hon inte var beredd...

Sen smilade hon upp sig som hon brukar men kunde inte riktigt släppa den spännande filmen med blicken. Hon har valt kläder själv idag och då blev det jeanskjol och randigt linne.

Hon har fortfarande lite feber och toppar det med en riktigt besvärlig hosta, en sån jobbig variant som riktigt river till i halsen när man hostar. Jag känner förkylningssymptomen i kroppen och undrar om jag ska behöva sitta på möte i Köpenhamn i morgon och snörvla och må pyton. Hoppas inte det, jag försöker mota den med lite Echinaforce.

Jag såg det mest underbara klippet på Charlotte Perellis blogg igår, tårarna rann! Kolla in det här och titta på hela, det är jättebra och har fler än en twist så att säga... :)))

Kommentarer

veronica amiri sa…
så mysigt <3 så sött o sååå stora våra tjejer börjar bli ;) Min AliyAh e oxå jätteförkyld o låg hela dan framför tvn o tittade på film m sin täcke o kudde o fnissa o skratta för sig själv ( inte för att ja tycker om att hon ska titta på tv för mkt ) men va ska man göra när dem inte mår bra?! hon tittade somnade lite vakna åt lite grann o så hehehe d e kul att hon börja hänga i filmerna i allafall ;) hoppas natta blir frisk o att du klarar dej kram på er

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)