Fröken Trotsdal

Lilla skruttfia är lite sliten, det går trögt att komma tillbaka efter den senaste förkylningen. Vi tror att det beror på sömnbristen hon måste ha just nu. För det första så vaknar hon säkert 10ggr per natt av både drömmar och hosta. För det andra så vägrar hon i princip att sova middag. Det gör att vi har en trotsig och urgrinig liten tjej som skriker och grinar mest hela dagarna. Hon har dessutom varit en riktig pina för Hugo eftersom hon går in stenhårt för att reta honom och jäklas med honom.

Jag hade en kort men trevlig visit i Köpenhamn på vårt huvudkontor. Det var kul att se hur det ser ut och det är alltid trevligt att åka till Köpenhamn. Jag och en kollega är med i ett projekt som ser ut att vara rätt omfattande, vi får se i vilken riktning det kommer dra för vår del.

Själv tittar jag tillbaka på foton från bland annat midsommar för att klura över mitt hår. Den stora frågan är om jag ska gå ifrån det ljusa som jag skaffade i våras och återgå till mörkt igen. Det är lite svårt eftersom jag passar bra i både ljust och mörkt. Jag är rätt sugen på mörkt nu igen så det blir nog det tror jag. Det är bara att få tummen ur och boka tid hos frissan då! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)