Dags för mellis!

Igår när jag och barnen kom hem så tog jag tag i tvätten vilket tog en stund. Hugo hojtade från övervåningen "får jag göra en smörgås, jag är hungrig?" och det fick han så klart.

Efter en liten stund gick jag upp för att kolla läget (törs aldrig lämna Natalie för långa stunder, man vet aldrig vad hon hittar på) och då såg det ut så här vid köksbordet: en nöjd kille med en macka i munnen! Inte så stort kanske för en sexåring? Det kommer mera...

Vid barnens lilla bord satt det en liten nöjd tjej som också hade en macka i handen!

Gulligaste brorsan fixade mellis till lillsyrran också! När jag gick ner igen för att fortsätta med tvätten så hörde jag hur Hugo räknade tuggor och gömde fingrar tillsammans med Natalie för att peppa henne att äta ordentligt. När jag kom upp nästa gång så var mackan slut...

Kommentarer

Emma sa…
Alltså, vilken underbar son ni har! Blir alldeles tårögd varje gång jag läser om hur omsorgsfull han är mot Natalie. En riktig liten guldgosse!
Jenny sa…
Ja han är verkligen en guldklimp!!! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)