Gästbloggare sökes!

Jag skulle gärna vilja hitta en eller flera gästbloggare, det vill säga personer som vill skriva ett gästinlägg här på min blogg. Jag har ett grundkrav och det är att du har nära kontakt med EB, dvs att du själv har EB, att ditt barn har EB eller att du arbetar med EB eller liknande. Har du något du vill berätta? Jag tror att det skulle vara av stort intresse för andra att höra fler personers synvinkel på sjukdomen och hur det är att leva med den. Bloggar du redan om EB så länkar jag gärna till din blogg i stället, som du säkert sett så finns redan en länklista till vänster om du scrollar neråt en bit.

Hör av dig till mig på mail eller via facebook om du är intresserad av att skriva några rader om ditt liv med EB!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kliande utslag och Verum Hälsofil

Att få löss när man har EB...

Stuckit flera blåsor i dag (foton på blåsor)